Her Aileleye 405 - 750 TL Arasında Nakit Ödeme Yapılacak! Kaymakamlıklar Hemen Ödeyecek
Bizimle iletişime geç
Haberlerim

Haberlerim

Her Aileleye 405 – 750 TL Arasında Nakit Ödeme Yapılacak! Kaymakamlıklar Hemen Ödeyecek

İŞ

15 Kasım 2020 Pazar 21:20:26

Son Güncelleme: 15/11/2020 21:20:03

Her Aileleye 405 – 750 TL Arasında Nakit Ödeme Yapılacak! Kaymakamlıklar Hemen Ödeyecek

Her aileye 405 – 750 TL yardım yapılacak. 2020 yılında bir devlet yardımı daha geldi. Başvuruları başlayan devlet yardımı 405 – 750 TL ödeme yapılacak. Kaymakamlık üzerinden yapılacak başvurular için hemen başvurular başladı. Devletten yeni alınacak yardım için başvurular başladı.

Her aileye 405 – 750 TL yardım yapılacak. 2020 yılında bir devlet yardımı daha geldi. Başvuruları başlayan devlet yardımı 405 – 750 TL ödeme yapılacak. Kaymakamlık üzerinden yapılacak başvurular için hemen başvurular başladı. Devletten yeni alınacak yardım için başvurular başladı.

Tüm ailelere müjde!

Çocuklu ailelere, devlet desteği. İlköğretim, Lise, Üniversitede çocuğu okuan muhtaç ailelere devlet desteği. Devletten evlenenlere, muhtaç olanlara, evde hastası olanlara yapılan ödemeler sonrası şimdi okuyan öğrenciye destek geldi. Sosyal devlet anlayışı artması sebebiyle yeni bir yardım daha başlıyor. Aileler maddi nedenlerden dolayı okutmayan çocuk kalmasın sebebini 405 – 750 TL destek ödemesi alacak.

Çocuk Eğitim Maaşı başvuruları başladı!

Sosyal devlet anlayışıyla yoksul ailere çocuk eğitim maaşı verilecek. Maddi durumu olmayan ve çocuğunu okutmakta güçlük çeken ailelere devlet yardımı için her okul ve şehir için başvuru alınıyor. Yasalaşan karar nihayet yürürlüğe girdi ve başvuruları başladı.

Anaokulu’da eklendi!

Okul öncesi çocuklar içinde devlet desteği geldi. Son yıllarda ilköğretim, ortaöğretim ve Üniversite öğrencilere yapılan yardımlar sonrası okul öncesi çocuklar için devlet desteği geldi. Okul öncesi çocuklar için 500,00 TL, İlköğretime devam eden çocuğa 750,00 TL, Ortaöğretime giden öğrenciye 800 TL ve Üniversite öğrencisine 900 TL yardım yapılıyor.

Kolay Başvuru Ekranı açıldı!

Ailere yardım için çok kolay başvuru ekranı açıldı. Aile ve Sosyal Politikalar bakanlığı il müdürlüklerinde talep edilen evrak ve başvuru formu alarak Kaymakamlıklara Sosyal Yardımlaşma bürosuna giderek başvuruyu tammalayabilirsiniz. Ödemeler aileler her ay düzenli olarak yapılacak.

Çocuğu olmayana 600 TL yardım Verilecek!

Bu yasa sonrası Fakir ailelerede fakirlik maaşı, kira yardımı, yakacak ve nakit para yardımı yapılacak. Hiçbir sosyal güvencesi olmayan vatandaşlar için, 600 TL ile 821 TL yardım yapılıyor. Duruma göre yapılacak yardım için Fakirlik başvurusu yapmak gerekiyor.

Başvurular Kaymakamlıktan yapılacak. Verilecek yardımlarda Kira yardımı, Yakacak Yardımı, Barınma yardımı, Üniversite okuma hakkı kazanan öğrenciye 12 bin TL ve Dar gelirli aile yardım 30 TL yapılacak.

Ağustos 2020 itibariyle yapılacak başvurular telefonla yapılacak.

Devamını Oku
33 Yorum yapıldı

33 Yorum

  1. Candan

    24 Şubat 2020 at 10:36

    Her aileye 500-800 tl yardım ile ilgili kaymakamlığa gittiğimde resmi gazete yayını olmadığı söylendi.haber ile ilgili bilgi verebilir misiniz?

    • Fatma çavdar

      16 Nisan 2020 at 17:32

      Nasıl başvuruluyor bu yardıma

  2. Ayhan özbek

    6 Nisan 2020 at 20:07

    Nerden giriliyo başvuruya

  3. Kadriye

    6 Nisan 2020 at 20:48

    İki çoçuğum var evim kira esim okul servis şoförü

    • Fatih

      7 Nisan 2020 at 18:18

      Merhaba nasıl basvuruyoruz? yardımcı olurmusunuz lütfen.

      • HATİCE

        16 Nisan 2020 at 16:08

        Nasıl başvura bılırım

  4. Etibor Gyunesh

    6 Nisan 2020 at 22:22

    Merabo acabo biz yabancilerada bi yardim olabiliyoruzmi

    • Afi

      7 Nisan 2020 at 09:42

      Nerelisin

    • Nur

      7 Nisan 2020 at 11:45

      Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı değilsen alamazsın.

  5. Şahin sevinç

    6 Nisan 2020 at 23:11

    Engelli yim ben çok ve çok muhtacim

  6. Dİlber

    6 Nisan 2020 at 23:58

    Benide esim işsiz kiraciyim bes tane çocuk var iki tanesi okula gidiyor bebeyim var mama alacak gucum yok çok zor olmuş bana allah rızası için yardım ettin

    • iffet akın

      16 Nisan 2020 at 13:31

      5 çocuk yaparken aklın neredeydi?

  7. selma

    7 Nisan 2020 at 00:14

    2 cocugum var ama Paula gitmiyor esim asgari ucret alabiliyormuyum

  8. Fesih

    7 Nisan 2020 at 03:02

    Ben %59 engeli hastasıyım verem böbrek yetmezliği var işitme kaybı var bende evim kira çalışamıyorum banada verilir mi yardım

  9. Feride

    7 Nisan 2020 at 03:34

    Eşim çalışmıyor iki kız çocuğum var evim kira çocuklarımın bezini alacak paramız bile yok yardım diyosunuz baş vuru yapın diyosunuz nerde nasıl yaptığını da bilmiyoruz lütfen bize ulaşın yardım edin bize numaram bu bize ulaşın 5428371383

  10. Ayşe

    7 Nisan 2020 at 08:19

    Van 2 çocuğum var eşim hasta çalışmıyor ne sigortam nede yeşil kartım var hiçbir gelirim yok lütfen yardımcı olun

  11. yeter TAŞIN

    7 Nisan 2020 at 08:27

    pazarda giyim satıyordum şimdi yasaklandı başka gelirim yok bu işi de bankadan kredi alıp bir araba birazda mal aldım eşim 59 ben50 yaşlarındayız lise son okuyan kızımın servis parası ders hane parası derken kızımın 1000tl aylık masrafı var zaten kızım okuması için öylen yemek yetmiyoruz kızımızın masraflarını karşılıyabılmek için şimdi işimizi yasaklandı siz söyleyin ne yapalım teşekkürler

  12. Zehra YALÇIN

    7 Nisan 2020 at 10:28

    Selamun Aleyküm Ben Zehra 35 yasındayım iki oğlum var bir 15 diğeri 4.4 yasında ben burdan Sayın Büyüklerime sesleniyorum benim eşim sikortalı ve ve işler durdu bu koronadan evdeler evim kira 7 millayar eckuram var ve benim Astım Astasıyım küçük oglumda Asktım kıronik hastası simdi biz neyapalım nereye sınarım sikorta gözüküyor fiye kimse yarım yapmıyor ben Devletime sınıyorum Sayın Cumhur Baskanım sizin goremediyiniz dize duva ginderen çok aciz kulların var Allahım Hepinizden Razı olsun Saygılarımı Arz Ederim

  13. Serdar Uslu

    7 Nisan 2020 at 10:36

    Ya iyi güzel ALLAH razı olsun devlet yardım parası veriyo ama sadece adı var yardım ediliyor diye öyle bir paraya ulasabilen varsa ALLAH rızası için yazsın herhangi bir sosyal medya aracıyla da bizde haberdar olalım bari!

  14. Nurcan Akan

    7 Nisan 2020 at 11:47

    Eşim çalışmıyor ve çok ihtiyacımız varçocuklarımıziçin

  15. Orhan

    7 Nisan 2020 at 15:39

    Yardım alamıyom nasıl baş vuracaz

  16. Kadir tunçkaya

    7 Nisan 2020 at 17:36

    Engelliyim calışmıyorum ne yardım kolisi aldım nede gıda yardımı alıyorum cok madur durumdayım devletimizden yardım beklemekteyim.

  17. Fatih

    7 Nisan 2020 at 18:20

    Merhaba nasıl basvuruyoruz? Yardımcı olurmusunuz, lütfen.

  18. Emine...

    7 Nisan 2020 at 23:17

    Mrb kaymakamlık 500 ile 800 arası yardmdan yararlanmak istiyorum yardmcı olurmusunuz ?

    • Mehmet sena

      10 Nisan 2020 at 14:01

      Yardim almak istiyorum ama nasil alacam
      Yardimlarinizi bekliyorum

  19. Emine kök

    10 Nisan 2020 at 14:08

    Evim kira 2 çocuğum var su elektirik geldi ev sahibi kirasını istiyor yardım istiyorum

  20. Aysel cengiz

    11 Nisan 2020 at 21:31

    Lise sonda okuyan çocuĝum var işkurdan çalışıyorum iki ay sonra işim bitecek ben ne yapacam eşim içiyo çalışmiyo çocuĝumun ihtiyaçlarını alamıyorum allah rızası için bizede el atmazı istiyorum saygılar

  21. Meral Aydın

    16 Nisan 2020 at 12:27

    Ben kanser hastasıyım bir oğlum var babasız büyütüyorum ne olur Allah rızası için bizide görün

    • Nuray

      16 Nisan 2020 at 15:47

      Ben Nuray 2 senedir işsizim dulum 1 oğlum var 15 yaşında annemle oturuyorum 65 yaşında lütfen bankada yardım edermisiniz

  22. Sibel

    16 Nisan 2020 at 13:29

    İyi günler nasıl baş vurcaz benim 4çocugum var evim kira eşim çalışmıyor

  23. Canan

    16 Nisan 2020 at 15:23

    Benim 3cocugum var babaları vefat etmiş dulum bakacak kimsem yok nasıl yapabiliriz

  24. Gurbet aktürk

    16 Nisan 2020 at 18:24

    Ben gurbet aktürk 6 cocogum var 3 kisi okuyor kocam issiz calismiyor cok magdur durumdagiz devletten hicbir yardimdan faydalanamiyoruz hicbir yerden gelirimiz yok calisanimiz yok kiramizi ödiyemiyoruz evde 8 kisiyiz nen astim hastasiyim bize el uzatmanizi rica ederim.

  25. Fatih kuru

    16 Nisan 2020 at 22:22

    Nerden basvuru yapacağız

Bir cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Popüler

Yeni Haberler

Yukarı