Bizimle iletişime geç
Haberlerim

Haberlerim

Halkbank Kısıt Kaldırma Nasıl Yapılır? İnternet Alışverişlerine Açma

İŞ

27 Nisan 2020 Pazartesi 16:03:13

Son Güncelleme: 27/04/2020 16:06:19

Halkbank Kısıt Kaldırma Nasıl Yapılır? İnternet Alışverişlerine Açma

Halkbank müşterileri çağrı merkezlerine ulaşamıyor. Halkbank müşterilerinin kartların internet alışverişlerine kapatılması, EFT, havale gibi pek çok işlemlerine kısıtlama gelmiş durumda. Müşteriler kısıtlı işlemlerini mobil bankacılık üzerinden de açamıyor. Müşteri hizmetlerine ise ulaşılamıyor. 

Halkbank müşterileri çağrı merkezlerine ulaşamıyor. Halkbank müşterilerinin kartların internet alışverişlerine kapatılması, EFT, havale gibi pek çok işlemlerine kısıtlama gelmiş durumda. Müşteriler kısıtlı işlemlerini mobil bankacılık üzerinden de açamıyor. Müşteri hizmetlerine ise ulaşılamıyor.

Şikayetvar.com Halkbank şikayetleri ile doldu. Karantina sürecinde tüm işlemlerini internet ve mobil bankacılık üzerinden gerçekleştirmek durumunda kalan Halkbank müşterileri işlemlerinin kısıtlandığı bilgisiyle karşılaşıyor. Kısıtlı işlemleri açtırmak isteyen vatandaşlar çağrı merkezlerini arıyor ancak saatlerce bekleyen müşterilerin telefonları yanıt bulmuyor. Halkbank çağrı merkezi yoğunluk dolayısıyla tekrar arayın yanıtı veriyor.

Halkbank ile ilgili şikayetler büyüdü. İnternet üzerinden şikayetvar.com sitesinde Halkbank müşterileri şikayetlerini dile getirdi.

Koronavirüs nedeniyle bankalar, tüm işlemlerinizi internet ve mobil bankacılık üzerinden yapabilirsiniz duyurusunda bulunmuştu. Ancak Halkbank müşterileri tüm işlemlerinin kısıtlandığı açtırmak için ise müşteri hizmetlerine ulaşamamaktan şikayetçi. Halkbank’ı arayan müşterileri saatlerce beklediklerini buna rağmen çağrılarına cevap verilmediğini söyledi. Bazı müşteriler ise aradıklarında yoğunluk üzerinden daha sonra arayınız uyarısıyla karşılaştıklarını söyledi.

“TÜM İŞLEMLER KISITLANDI, ÇAĞRI MERKEZİ CEVAP VERMİYOR”

Halkban müşterileri kartlarının internet alışverişlerine kapatıldığı, eft ve havale gibi işlemlerine kısıtlama getirildiğini söyledi. Mobil bankacılık üzerinden kısıtlamaların açılabildiğini söyleyen bankanın aksine müşteriler mobil ve internet bankacılığı üzerinden kısıtlama seçeneklerini açtıklarını ancak kısıtlamaların açılmadığını söyledi. Çağrı merkezine ise katiyen ulaşılamadığını söyleyen müşteriler şikayetlerine dair bankadan geri dönüşler alamadığını da yorum ile iletti.

İNTERNET ÜZERİNDEN KISIT KALDIRMA İŞLEMİ NASIL YAPILIR?

Bankanın mobil veya internet şubesine girip, ayarlar kısmından elektronik ticaret işlemine onay verilmesi gerekmekte. Ancak müşteriler bunun mümkün olmadığını dile getirdi.  Kısıt kaldırmak için şubeye gitmeniz veya telefon bankacılığıyla müşteri hizmetlerine bağlanıp kısıt kaldırma işlemi gerçekleştirmenizi söylemeniz gerekmete.

Halkbank çağrı merkezi numarası: 0850 222 0 400

Devamını Oku
Yorum yapmak için tıkla

Bir cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Popüler

Yeni Haberler

Yukarı