BİM 10 Şehirde Personel Alımı Yapıyor! Hangi Şehirlerde Personel Alınacak? Başvurular İnternet Aracılıyla Yapılıyor
Bizimle iletişime geç
Haberlerim

Haberlerim

BİM 10 Şehirde Personel Alımı Yapıyor! Hangi Şehirlerde Personel Alınacak? Başvurular İnternet Aracılıyla Yapılıyor

GÜNCEL

25 Ocak 2021 Pazartesi 12:26:10

BİM 10 Şehirde Personel Alımı Yapıyor! Hangi Şehirlerde Personel Alınacak? Başvurular İnternet Aracılıyla Yapılıyor

Perakende marketçilik sektörünün en güçlü zincirlerinden biri olan ve ülke çapında her şehirde şubeleri bulunan BİM, 10 farklı şehirde personel alımı yapacağı müjdesi verdi.

Çeşitli kadrolar için alınacak personellerin en düşük ilkokul mezunu olması şartı bulunuyor. Salgın nedeniyle, ücretsiz izin ve işten çıkarma gibi sorunlar yaygın şekilde devam ederken, personel alımı duyuruları bu dönemde büyük bir müjde oluyor. Çeşitli sektörlerde işler durma noktasına gelmişken, perakende marketçilik sektörü gelişmeye devam ediyor. Bu kapsamda personel ihtiyacının da artması, yeni şubelerin açılması, BİM tarafından personel alınması zorunluluğunu oluşturdu. Hangi kadrolara kaç kişi alınacak ve başvuru şartları nelerdir hakkında ki tüm bilgiler haberimizin devamda yer alıyor.

Alımlar Hangi Şehirlerde Olacak?

10 Farklı şehirde personel alımı yapacak olan BİM, çeşitli kadrolarda çalışmak üzere alım gerçekleştirecek. Bu şehirler İstanbul, Bolu, Denizli, Yalova, Aksaray, Muğla, Kırklareli, Gaziantep, Konya, Tekirdağ olarak açıklandı. Başvurular internet üzerinden gerçekleştirilecek.

En Az İlkokul Mezunu Olma Şartı Var

BİM personel alımlarında aradığı şartların başında, personel adayının en az ilkokul mezunu olması istiyor. Bunun yanında başka koşullarda bulunuyor.

Başvuru Koşulları Nelerdir?

BİM personel alımı için gerekli şartlar şu şekilde;

Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,

En az ilkokul mezunu olmak,

18 yaşını doldurmuş olmak,

Çalışma yaşamına engel teşkil edecek, ruhsal, zihinsel ya da fiziki bir engel taşımamak,

Erkek adayların askerliğini yapmış olması, askerlikten muaf ya da tecilli olması,

Yoğun iş temposuna uyum sağlayacak ve bu tempoya engel olacak bir durumunun olması,

Hijyen ve temizlik kuralları konusunda bilgili,

Vardiyalı çalışma saati koşullarına uyum sağlayabilmek,

İletişim becerisine sahip olmak, müşterilere güler yüzlü davranabilme becerisine sahip olmak,

Adli sicil kaydının olmaması

İŞKUR sistemi üzerinde işsiz olarak kayıtlı olmak

Hangi Kadrolar İçin Personel Alımı Yapılıyor?

10 Farklı şehirde alım yapacak olan BİM, reyon görevlisi, kasiyer, depo görevlisi, iç mimar, beden işçisi, perakende satış elemanı, satış danışmanı kadrolarında personel arıyor. Personel alımı için başvurular İŞKUR üzerinden ve internet aracılığıyla gerçekleştirilecek. Başvuru yapmak isteyenlerin İŞKUR’ da işsiz olarak kayıtlı olmaları gerekiyor.

Devamını Oku
Yorum yapmak için tıkla

Bir cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yukarı