Serenay Sarıkaya'nın Instagram Hesabı İyice Reklamlara Döndü! Mavi Mide Bulandırmaya Başladı
Bizimle iletişime geç
Haberlerim

Haberlerim

Serenay Sarıkaya’nın Instagram Hesabı İyice Reklamlara Döndü! Mavi Mide Bulandırmaya Başladı

EĞLENCE

24 Ekim 2020 Cumartesi 11:10:24

Serenay Sarıkaya’nın Instagram Hesabı İyice Reklamlara Döndü! Mavi Mide Bulandırmaya Başladı

Oyuncu Serenay Sarıkaya ve Mavi markasının iş birliği kabak tadı verdi. Serenay Sarıkaya’nın kişisel sosyal medya hesaplarından biri olan instagram’da habire samimiyetten uzak ama samimi havasında Mavi ve Head Shoulders postları takipçilerinin eleştirisine neden oldu. Viral, ürün yerleştirme.. Yeni nesil reklamcılık mide bulantısından başka bir şey değil. İşte detaylar..

Oyuncu Serenay Sarıkaya ve Mavi markasının iş birliği kabak tadı verdi. Serenay Sarıkaya’nın kişisel sosyal medya hesaplarından biri olan instagram’da habire samimiyetten uzak ama samimi havasında Mavi ve Head Shoulders postları takipçilerinin eleştirisine neden oldu. Viral, ürün yerleştirme.. Yeni nesil reklamcılık mide bulantısından başka bir şey değil. İşte detaylar..

Serenay Sarıkaya’nın Mavi reklamlarının sosyal medyaya taşınması mide bulantısı etkisi yarattı. Ekranlardaki reklamlar yetmemiş ki önce dizilere, ekranlara, ünlülerin ürün yerleştirmeler gelerek sözde samimi bir hava ile reklam tarzları ortaya çıkmıştı. Ardından sosyal medyanın yaygınlaşması ile viral reklamlar ortaya çıktı.

Sosyal medyada viral reklamlar aldı başını gitti. Hatta bu reklamlardan bazı ünlülerin başını yaktı. Neyse konumuza gelecek olursak, bir ünlüyü beğeniyor, takip ediyorsunuz ve karşınıza her post ve hikayede sadece reklamlar çıkıyor. Adeta reklam kanalı izliyorsunuz. Hem de işin kötüsü samimiyet adı altında oldukça irrite edici samimiyetsiz reklamlar..

Serenay Sarıkaya’nın Instagram hesabı adeta reklam kanalına dönmüş durumda. Daha önceleri diğer ünlülerin aksine samimiyetsiz duyar paylaşımları yerine insanın içine açan postlar paylaşan Serenay Sarıkaya şimdilerde dergici kankaları ile birlikte samimiyetsiz şirket reklamları yapıyor.

Serenay Sarıkaya başarısını yeni nesil sosyal medya reklamlarına yem etmek üzere. Eskiden ünlü isimlerin markaların göz bebeği olması tabii ki doğaldı. Ancak günümüzde sosyal medya bu açıdan irrite edici şekilde kullanılarak, insanları hayranı oldukları ünlülerden uzaklaştırabiliyor. Bunun sınırının menajerler trafından iyi çizilmesi gerekli.

Serenay Sarıkaya’nın özellikle geçtiğimiz hafta ünlü arkadaşlarına ve yakın arkadaşı olan dergi yönetmenlerine gönderdiği Mavi Jean kotların hikayede paylaşılması takipçiler tarafından oldukça samimiyetsiz, irrite edici ve başarısız bir reklam olarak algılandı.

Devamını Oku
Yorum yapmak için tıkla

Bir cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Popüler

Yeni Haberler

Yukarı