Yazarlar Astroloji
Genel

Peakment Google Adwords Ajansı

22 Ağustos 2017 Salı 13:28
Peakment Google Adwords Ajansı

Günümüz ekonomi dünyasında, ticarette var olabilmenin en önemli koşullardan birisi şüphesiz güçlü bir reklam alt yapısına sahip olmaktır. Dünyanın her alan da değiştiği ve geliştiğini göz önüne aldığımızda reklam alanın da bu değişime ayak uydurduğunu görmek mümkündür. Bu değişimi reklam sektörünün internet ortamındaki gelişimine profesyonel olarak baktığımızda da görmek mümkündür. Artık interneti kullanarak ulusal hatta uluslararası platformlar da reklam yapabilirsiniz. Peki, sıradan internet sitesi sahibi birisi büyük firmalar gibi nasıl reklam yapabilir? Burada imdadınıza Peakment Google Adwords Ajansı yetişiyor.

Peakment Google Adwords Ajansı Nedir?

Google Adwords, reklam vermek isteyenin sahip olduğu internet siteleri ya da mobil uygulamalarının reklamlarını Google ve Google’ın iş ortağı siteler üzerinden yayımlanmasını sağlayan sanal bir sistemdir. Bu sayede sistemi kullanan site sahibi dünyanın en çok kullanılan arama motoru Google’a reklam vermiş olmaktadır. Google’ın iş ortakları şeklinde belirtilen siteler ise, kendi siteleri üzerinde Google’ın reklam yayımlaması için sitenin belli bölümlerini kiralayan sitelerdir.

Google Adwords Ajansı Çalışma Sistemi

Google Adwords hizmeti, kullanıcıya Google aramalarında sitenin üst sıralar da görülmesini sağlamaz. Google Adwords’te reklam verenin sadece reklamları ilgili sitelerin ekranlarında çıkacak, böylece potansiyel müşteriye ulaşılmak hedeflenecektir. Şayet kullanıcı sitesinin arama sıralamasını yükseltmek isterse İngilizce SEO şeklinde kısaltılan Türkçe “Arama Motoru Optimizasyonu” şeklinde çevrilen hizmeti kullanmalıdır. Bu sayede organik aramalarda siteniz üst sıralarda gözükecektir.

Google Adwords’te reklam vermenin ilk önemli avantajı reklam gösterimi için ücret ödenmemesidir. Reklamınız milyonlarca kez gösterilmiş olsa dahi ücret ödemezsiniz. Ücretlendirme sitenizi ziyaret eden kullanıcı sayısına göre hesaplanır. Bu sayede daha verimli sonuç alınacaktır. Çünkü sitenize gelen kullanıcı, reklamınız ilgisini çektiği için bilinçli şekilde reklama tıklayarak sitenizi ziyaret etmiş olacaktır. Bu yönüyle diğer reklam mecralarına göre daha müşteri odaklı bir sistemdir.

Google Adwords’te reklam vermenin ikincil önemli avantajı ise reklamın geri dönüşü yani istatiksel olarak incelenmesidir. Sistem kullanıcının hangi reklamlarının daha başarılı olduğunu, hangi sitelerden en fazla dönüş olduğu gibi bilgileri kullanıcıya sunmaktadır. Google Adwords Ajansı ndan yanı sıra bunun için peakment.com reklam ajansı sizlere dilerseniz günlük, haftalık ve ya aylık olarak detaylı bir dönüşüm raporu iletmektedir. Google Adwords’te reklam vermenin ücreti ise tamamen kullanıcıya göre belirlenir. Kullanıcı ödemeyi ne kadar yüksek yaparsa reklamının gösterileceği sitelerin hit yani tıklanma oranları da artacaktır.

Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

Aşılı Ceviz Fidanı ile Verimi Yüksek Ceviz...
Yama göz aşısı, çörüğün kabuk kontrolünden sonra yapılan kalemlerin günlük kesilip kullanılması...

Haberi Oku